Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Evde Sex Hikayesi yaşanmış

30 Temmuz 2013 Salı tarihinde yazılmıştır.

Uzunca süren bir ameliyattan sonra annemi odaya aldılar. Bir iki gün anneciğim hiç kendinde değildi, sabahlara kadar iyileşmesi için dua ettim. Aradan iki gün geçtikten sonra annem nihayet kendine gelebilmişti. O andan itibaren odasına ziyaretçi kabul etmeye başlamıştık. Annemi ziyarete gelenlerden birisi de ağabeyimin yakın arkadaşı Erol’du. Erol, 30 yaşlarında uzun boylu oldukça yakışıklı bir adamdı. Evli olmama rağmen kalbimin ilk kez bir erkek için çarpmaya başladığını hissetmiştim. Nedense onu görünce elim ayağım birbirine dolanıyor, hasta odasında sakarlıklar yapıyordum. Sanki yengem de bu durumu fark etmiş gibi bana garip garip bakıyordu. Ağabeyim. Sen iki gündür çok yoruldun, Erol yengenle sizi eve bıraksın, sabah yine gelirsin dedi. Hazırlanıp tam hastane kapısından çıkıyorduk ki yengem bir arkadaşını gördü. Onun da kocası trafik kazasında yaralanmıştı. Yengem bana ben biraz arkadaşımın yanında kalayım, sen Erol’la git diyerek evin anahtarlarını verdi. Erol ile yola çıktık. Evde Seks Hikayesi Biraz gittikten sonra benim karnım çok aç, sen de iki gündür hastanedeydin, boğazına adam gibi bir yemek girmemiştir, gel şurada bir şeyler yiyelim dedi. Onunla biraz daha vakit geçirecek olmam hoşuma gitti ve teklifini kabul ettim. Hayatımda ilk kez o kadar güzel bir lokanta görüyordum, etrafa büyülenmiş gibi bakarken garson menüyü getirdi. Adını bilmediğim bir sürü yemek çeşidi vardı, ben de sadece köfte söyledim Yemekten sonra o beni eve bırakıp gitti ben de duşumu alıp derin bir uyku çektim. Ertesi sabah yeniden annemin yanına hastaneye döndüm. Akşamüstü Erol yine annemi ziyarete geldi. Biraz annemin yanında oturdu, sonra ilaçların etkisinden olsa gerek annem uykuya daldı. Erol da bana İstersen gel bahçedeki kafeteryada bir çay içelim dedi. Kafeteryaya indik, kısa sürede birbirimize hayatımızı anlattık. Yeni Evde Sex Hikayesi Erol daha önce birini sevmiş ama nişanlısı ailesinin baskısıyla başkasıyla evlenmiş o da bir daha hiçbir kadınla evlenmeye cesaret edememiş. Ben de kocamla ailemin zoruyla evlendiğimi anlattım. Nedense onun beni orada bırakıp gitmesini hiç istemiyordum, saatlerce konuştuk. Sonra yeniden annemin yanına çıktık, baktım annem uyuyor bir şeye de ihtiyacı yok yeniden onunla aşağı indim. Bu kez kafeterya yerine arabada oturup sohbete devam ettik. Aramızda her şey hızla ilerledi ve bir süre sonra kendimi onunla Öpüşürken buldum. Etrafta başkaları olduğu için o arabayı hareket ettirdi ve hastaneye yakın bir eve gittik. Eve girince önce yaptığımın yanlış olduğunun farkına varıp gitmek istedim. Ama o beni bırakmadı ve biraz da zorlayarak yeniden öpmeye başladı. Aklım oradan gitmek istiyor ama bedenim tam tersine onun olmak istiyordu. Sonunda duygularıma yenik düşüp beni soymasına izin verdim. Yeni Evde Sex Hikayesi Meğer o güne kadar ben kocamla hiçbir şey yaşamıyormuşum, gerçek cinselliği ve sevişmeyi bana o öğretti. Tepeden tırnağa her yerimi öpüp, kocamın elini bile dokunmadığı yerlerimde dilini gezdirip beni çıldırttı. Sonra yine kocamla yapmadığım ama başka kadınlardan duyduğum bir şeyi kendisine yapmamı istedi, ben de isteyerek yaptım. Saatlerce hiç durmadan seviştik, kendimi ilk kez çok mutlu hissettim. İlk kez vücudumun kasılarak rahatladığını, zevkten bulutların üzerine çıktığımı hissetim. O bana kadınlığımı yaşattı ben de onun tüm isteklerini yerine getirdim. Annem hastaneden çıkana kadar onunla 10 gün boyunca hemen hemen her gece birlikte olduk. Kocamla dört yılda yaşamadığım zevki o bana fazlasıyla hissettirmişti. Daha sonra annemle birlikte kendi evime döndüm. Artık kocamla aynı yatağa girmek bana hiç zevk vermiyor, onunla birlikte olmak istemiyorum ama maalesef çocuğum için katlanmak zorundayım. Erol söz verdi, ilk fırsatta benim olduğum şehre gelecek ve o mutlu anları yeniden bana yaşatacak.

Evde Sex Hikayesi yaşanmış için “0 yorum” bulunmaktadır.

.