Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Üniversite hocama arkadan verdim

30 Temmuz 2013 Salı tarihinde yazılmıştır.

Ben Selma 22 yaşında 1.68 cm boyunda 53 kilo vücudunu yeni keşfeden bir kızım. Neden böyle diyorum çünkü ilk seks deneyimimi geçtiğimiz hafta yaşadım. Geçtiğimiz haftadan beri sürekli aynanın karşısına geçip kendi kendime göğüslerime dokunup kendimi okşuyorum. Bunca zamandır sevgililerim olmuştu ama hiç öpüşmekten ileri gitmemiştim. Dolayısıyla ahım şahım bir zevk almamıştım cinsellikten. Geçtiğimiz hafta ne oldu derseniz yaşadığım gerçek seks hikayesine başlayayım. Üniversitede Matematik dersini aldığım hoca 36 yaşında 1.80 boyunda yakışıklı biri. Sınavdan aldığım düşük nottan dolayı odasına gittim. Çok yoğundu. Hocam bana biraz vakit ayırırmısınız sizinle bir şey konuşmak istiyorum dedim. Gözlüğünü indirip kapıya baktıktan sonra beni baştan aşağı bir süzdü ve tabiki gel yanıma dedi. Gel yanıma derken öyle bir etkileyici dediki gerçekten çok heyecanlandım. Masasının yanına gittim. Kendisi sandalyesine yaslandı ve buyur söyle dedi. Hocam sizin dersinizden beklediğimden çok düşük not aldım dedim sizde izin verirseniz kağıdımı tekrar inceleyebilirmiyiz dedim. Yanına yaklaştığım için heyecanım dahada artmıştı. Diğer hocalarımıza göre daha genç olduğu içinde çekiniyordum biraz. Belliki beni çok beğenmişti. Sürekli göğüslerime bakıyordu kağıdımı incelerken. Espriler yapıyor ve benim dikkatimi çekmeye çalışıyordu. Bir ara penisinin pantolonunun üzerinden dikleştiğini gördüm ve gözümü kaçırdım. Ne oldu yüzün kızardı Selma dedi. Hiç hocam öylesine oldu dedim. Rahat ol Selma dedi bana göz kırparak. Heyecanımın üzerine rahat olursam biliyorum ki oracıkta dudaklarına yapışırdım. Rahat olamam hocam dedim çekinerek. Neden rahat olursan ne olacak sal gitsin dedi bana. O da hoca olduğundan dolayı direk hamleler yapmaktan çekiniyordu. Ama bir birimizi istediğimizi biliyordum. Bunuda düşünerek ve cesaretimi toplayarak hocam rahat olursam uygun olmayan şeyler yapabilirim dedim. O da bana imalı bir şekilde sen hoş bir öğrencisin istediğini yapabilirsin dediği an kucağına oturdum ve dudaklarından öpmeye başladım. Hiç abartısız ellerini göğüslerime attı ve dudaklarını ağzımın içine soktu. Dudak dudak kenetlendik. Ayağa kalkarak bir dakika Selma kapıyı kapatayım dedi. Bir kağıda derste yazarak odasının kapısının dış tarafına kağıdı yapıştırıp kapıyı kitledi. Beni iyice heyecan sarmıştı çünkü daha önce sadece dudak dudağa öpüşmüştüm. Neler yapacağımı yada hocanın neler yapabileceğini hiç kestiremiyordum. Beni eliyle çekerek odanın ortasına aldı. Ellerini kotumun üzerinden kalçalarına attı ve dudak dudağa öpmeye başladık. Hoca çok temiz kokuyordu ve çok ateşli öpüşüyordu. Dudaklarıyla boynuma indikçe şaşkınlıkla ve heyecanla inlemeye başlamıştım. Çünkü biliyordum göğüslerime doğru iniyordu. O aşağı indikçe ben geri çekiliyordum. En sonunda göğüslerime geldiğinde dolaba yasladım. İtiraz edemiyordum ama bir yandan da kaçmak istiyordum daha önce yaşamadığım için. Ellerini sütyenimin içine soktu ve memelerimi dışarı çıkardı. Hocam daha önce hiç yapmadığım şeyler dedim titrek sesle. Selma rahat ol sana zarar vermeyeceğim sadece istediğim şeyleri yapıyordum dedi. Arkasından çok seksi ve hoş birisin diyerek bana iltifatlar etti ve memelerimi yalamaya başladı. İlk defa yaşadığım bu zevk beni kendimden geçirmişti. Gözlerimi kapatıp hocamın beni yalamasını hissediyordum. Meme uçlarım sem sert ve dim dik olmuştu. Hocam özellikle meme uçlarımı dudaklarıyla sıkınca çok zevk alıyordum. Üzerimdekileri tamamen çıkardı elleriyle tüm vücudumu okşuyor ve memelerimi yalamaya devam ediyordu. Bana yaslandığında sikinin çok büyüdüğünü göbeğimde hissetmiştim. İlk defa bir sik bana dokunuyordu. Hoca elini fermuarıma atıp kotumu çıkarmaya çalıştı. Hocam bu bana çok fazla diyip ellerini tuttum. Selma kendini bana bırak diyip ellerimi çekti. Ayakkabımı ve kotumu çıkarttı. Ayağımdaki siyah fileli çorabım ve kot giydiğim için giydiğim kırmızı tangam ile dolaba yaslı duruyordum. Aşağıya eğildi ve bacaklarımı yalamaya başladı. Yerimde duramıyordum böyle bir zevki daha önce hiç yaşamamıştım. Elleriyle siyah fileli çorabımın üzerinden bacaklarımı okşuyordu bir yandanda dudakları ile amıma doğru çıkıyordu. O an amıma yapışıp yalamasını çok istedim aslında. Çok zevk alacağımı hissediyordum. Ben bunları düşünürken ellerini tangama attı ve aşağı doğru indirdi. Amımdaki kıllarıda bir gün önce aldığım için ter temizdim. Ağzıyla amımın üstünü yaladı ve dudaklarının arasına etimi alıp bıraktı. Kıvranıyordum harikaydı. Dilini çıkardı ve amımın etrafında gezdirmeye başladı. Dili amımın çevresindeki etlerin üzerinde dolanıyordu. Daha sonra amımın tam ortasına dil attı. Ve diliyle hızlıca yalamaya başladı. Tüm ağzı ile amımı yalıyordu artık. Ben ayakta bacaklarımı açtım oda alttan bacaklarımın arasına girmişti. Alttan alttan amımı yalıyor ve dilliyordu. Ayağa kalktı ve dudaklarımdan öpmeye başladı tekrar. Elimi alıp pantolununun üzerinden sikini tutturdu bana. Öpüşmeye devam ediyorduk. Kendiside ellerini fermuarına attı ve dim dik sikini çıkarttı. Aşağıya in Selma dedi. Hocam daha önce hiç yapmadım ama dedim. İçinden geldiği gibi hareket et dedi. Aşağıya indim. Önce elimle sikini kavradım. Elimle git gel yapmaya başladım. Daha sonra dilimle önce sikinin ucundaki sıvıları aldım. Sonra hocanın sikinin baş tarafını içime çeker gibi yalamaya başladım. Başı dudaklarımın arasındaydı. Hoca ellerini kafamın arkasına koydu ve kafamı ittiriyordu sikine doğru. Hepsini ağzıma almamı istiyordu. Sikini ağzıma soktukça dudaklarımın köşeleri açılıyordu. En sonunda hızlı bir hareketle tüm sikini boğazıma kadar soktu. Daha doğrusu sokup çıkarmaya başladı. Ağzımı sikiyordu resmen. Kos koca yarağını sokup sokup çıkarıyordu. Elleriylede kafamı tuttuğu için kaçacak hiç bir yerim yoktu. Artık tükürüklerim akmaya başlamıştı dudaklarımın kenarlarından. Beni ayağa kaldırdı ve ellerimi dolabına koyup bacaklarımı araladı. Önce amımı yalamaya başladı tekrardan. Sonra kalçalarımı yalıyordu. Kalçalarımın yalanmasından aşırı zevk almıştım. Bakire olduğum için elleriyle amımı okşuyordu ama içine sokmuyordu parmaklarını. Kalçalarımı yaladıktan sonra göt deliğime dilini değdirdi. Yerimde irkildim. Çok değişik bir duyguydu. Sonra baldırlarımdan tutarak göt deliğimi yüzüne doğru çekti ve tüm ağzıyla göt deliğimi yalamaya başladı. Zevkten uçmak üzereydim. Daha önce götten ilişkiye giren arkadaşlarımın anlattıkları aklıma geldi. Onlar çok zevk aldıklarını anlatmışlardı. Göt deliğimi hocamın ağzına bıraktım. Bir yandan yalıyor bir yandanda tek paramağını sokmaya çalışıyordu. Enteresandır hiç acı çekmemiştim. Hatta tam tersine ben kendimi arkaya doğru ittirip tüm parmağının girmesi için uğraşıyordum. Tek parmaktan sonra iki ve daha sonrada 3 parmağını sokmaya çalıştı. 3.cü parmak biraz acı vermeye başlamıştı. Sonra hocamda ayağa kalktı ve taşaklarıyla beraber sikinin kökünden tutarak göt deliğime dokundurmaya başladı. Sikinin ucu göt deliğime sürtüyor ve beni aşırı derecede heyecanlandırıyordu. Sonra sikinin başını hafiften ittirerek götüme girdirdi. Acıtmadan sikeceğim rahat bırak sen göt deliğini dedi. Tamam hocam dedim ve kendimi bırakabildiğim kadar rahat bıraktım. Kalçalarımıda ona doğru ittirdim. Sikinin başını yavaş yavaş sokup çıkarıyordu. Kayganlaşmaya başlamıştı. Bir süre sonra tüm sikini götümün içinde hissetttim. Çok güzel çok güzel diyip kalçalarımı tokatladığını hatırlıyorum. Sikini tamamen sokup çıkarıyor elleriylede götümü açmaya açmaya çalışıyordu. Hoca hızlandıkça ben aşırı zevk almaya başladı. Götten sikilmenin bir kıza ne kadar zevk verdiğini o an yaşıyordum. Beni tam 15 dakika boyunca bazen hızlı bazen yavaş olmak üzere götümden sikti. En sonda büyük bir inleme sesiyle içime boşaldı. Masasının üzerindeki peçete ve kolonyalı mendille kendisi sildi. 1 haftada toplamda 3 defa beni odasında sikti. Artık cinselliği yaşayan bir kız olarak kendime daha çok dikkat ediyorum. Başka arkadaşlarımında beni sikmek istediğini hissedebiliyorum. Bir kızın kendini keşfetmesi böyle bir şey olsa gerek. Başımdan geçenleri okuduğunuz için teşekkür ederim. Sağlıcakla kalın

Üniversite hocama arkadan verdim için “0 yorum” bulunmaktadır.

.