Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Kocamı Aldattım İtirafı yaşanmış gerçek hikayeler aldatan kadın

30 Temmuz 2013 Salı tarihinde yazılmıştır.

Herkese merhaba size kocamı aldattım hemde büyük bir zevk yaşayarak nasıl aldattığımı itiraf etmek istiyorum. Kocamı aldattım çünkü kendime göre gerekçelerim vardı. Kocamı aldattım çünkü benim yaşadıklarımı bilseniz sizde aynısını yapardınız. Lütfen hikayemi okumadan hakkımda yorumlar yapmayın. Kocamı aldattım hikayem hakkında yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum. Ama liütfen ilk önce okuyun ve ona göre yorumlar yapın, belki yeni bir arkadaşlığın başlangıçını beraber atarız…! Kocamı Aldattım Başlangıç Kocamı aldattım hikayemi okuduktan sonra beni anlayaçağınızı ümit ediyorum ve kendimden kısaca söz ederek hikayemi anlatmak istiyorum. Benim ismim gizem 24 yaşındayım aslına bakarsanız erken evlendim. Bu ay sonunda 2 senelik evli olacam. Aslını sorarsanız evlilik kararımı düşünmeden ve biraz acele karar vererek aldım, O sıralar ailemle sıkıntılar yaşıyor, çoğu konuda anlaşamıyorduk. O yüzden resmen kaçarcasına karşıma çıkan ilk adamla evlendim. Okulumu bitirdikten sonra bir firmada çalışmaya başladım ve şirkette ferdi diye birisiyle tanıştım. Birbirimizden hoşlanmıştık ve beraber çok güzel zamanlar geçiriyorduk ama bir sorun vardı gerçek anlamda ferdiyi sevmiyordum, seveniyordum..! Kocamı Aldattım Devamı Neyse bir akşam iş çıkışı buluşup biraz vakit geçirdik. Öyle bara falan da gitmedik, semtimizdeki lunaparkın çay bahçesinde oturduk sadece. Ancak vakit öyle hızlı geçmiş ki saatin kaç olduğunu unutmuşum. Eve gidince annemle şiddetli bir kavgaya tutuştuk. Açıkçası çok cahil ve tutucu bir kadındı annem. Bir komşumuz bizi görmüş, benden önce gelip anneme yetiştirmiş. Or…. Bu saate kadar kimlerle sürtüp eve geliyorsun diyerek üzerime saldırdı. Ben de o sinirle bir anneye söylenmeyecek ne varsa sıraladım. Ertesi gün işe göndermedi annem, Kır dizini otur evinde çalışmak senin neyine, getireceğin üç kuruş para yüzünden laf duymak istemiyorum ben dedi. Öğlene doğru Ferdi mesaj attı, olanları onada anlattım. Akşam üstü bizim sokağın köşesine gelip bir kez daha aradı. Anneme çaktırmadan ayakkabılarımı giyip sıvıştım evden. O hareket beni geri dönülmez bir noktaya götürdü. O geceyi Ferdi’yle bir otel odasında geçirdik.. Haliyle artık eve dönecek yüzüm kalmamıştı. Oradan doğru onların evine gittik. Ferdi annesine Ben bu kızı kaçırdım evleneceğiz deyince kadının yüzünün rengi bir anda değişti. Ama namuslu insanlarmış ki evlenmemize engel olmadılar. Oysa istemeyebilirlerdi, 20 yaşını geçmiş, reşit olmuştum sonuçta. Kocamı Aldattım Devamı Kısa bir süre sonra evlendik ama hiç mutlu günümüz geçmedi. Beni kolay elde eden Ferdi’nin gözü dışarıya kaymaya başladı. Katlanmak zorundaydım elimden bişey gelmiyordu, bir şekilde çaresizdim. Eve istediği saatte gelip gidiyor, ailesi de ondan taraf oluyordu. İki arada bir derede kalmıştım, bir tarafım Boşan evine dön diyordu, diğer tarafım otur yerine!Sonuçta eve dönemezdim, bu kez ailem başıma ekşiyecekti, katlanmak zorundaydım..Evde de canım çok sıkılıyordu. Artık çalışmak istiyordum. Ferdi’ye çalışmak istediğimi söyledim. Tepki göstermesini beklerken Senin için iyi olur, o zaman iki de bir annemi şikayet etmezsin bana dedi. Meğer derdi annesiyle benim aramda kalmammış. Yeniden sekreterlik yapmaya başladım. Bu kez bir konfeksiyon atölyesinin patronuyla çalışıyordum. Patronumuz çok iyi bir insandı, evli olduğumu öğrenince daha bir saygılı davranmaya başlamıştı. Kocamı Aldattım Devamı Patronun genç bir şoförü vardı Oğuzhan, yakışıklı ve sempatik bir gençti. Aynı zamanda patronun uzaktan akrabasıydı, zaten o yüzden işe alınmıştı. Oğuzhan evli olduğumu bile bile bana kur yapıyordu. Önce onu patrona şikâyet etmeyi düşündüm. Ama sonra bu işten kendimin de zarar göreceğimi, işimi kaybedeceğimi göz önüne getirince vazgeçtim. Kendimi korumayı becerebilirdim herhalde. Fakat bir süre sonra Oğuzhan bana yakın gelmeye başladı. Arkadaş olmamızda bir sakınca görmedim., özünde iyi bir insandı, kimseye bir kötülüğü yoktu ve fabrikadaki herkes onu seviyordu. Boylu poslu, yakışıklıydı. Bir süre sonra arkadaşlığımız farklı yönde gelişmeye başladı. Artık ciddi ciddi ondan hoşlanmaya başlamıştım. Kocamla kıyasladığınız vakit Oğuzhan daha boylu poslu ve yakışıklıydı. Bir akşam patronun ofisinde toplantı vardı. Patronumuz yeni bir iş alacaktı o yüzden müşterileri ofisinde ağırlıyordu. Pastalar, kurabiyeler alınmıştı., ben içeriye servis yaparken Oğuzhan da mutfakta bana yardım ediyordu.. E mutfağımız biraz dar olduğundan sık sık birbirimize dokunuyorduk. O temaslar sonucu ikimiz de tahrik olup kısa bir öpüşme yaşadık, sonra hemen toparlandık.. Biraz sonra patronumuz içeriden çıktı Oğuzhan ben misafirlerimle falanca yere geçiyorum, siz Gizem buraları toplayın sonra onu eve bırak, söylediğim yere gel dedi. Kocamı Aldattım Devamı İşte o anda kocamı aldattım hikayem yaşanmaya başladı. Patron ve misafirleri çıktıktan sonra ortalığı toparlamaya başladık, sonra mutfakta yine birbirimize sürtününce artık kendimizi frenleyemedik. Oğuzhan beni kucakladığı gibi patronun ofisine götürdü ve geniş koltuğa uzattı. Hızla üzerimizdekileri çıkarıp sevişmeye başladık. İlk kez bir erkek bana kocamın tiksindiği şeyi yapmaya başladı. Elimle kafasını daha çok orama bastırarak çığlıklar içinde orgazma ulaştım. Kocamı aldattım evet ama o bana hiç yaşamadığım şeyleri yaşatıyordu. Sonra normal sevişmeye başladık, bu kez arka arkaya iki kez orgazm oldum. O da orgazm olunca giyindik, ofisi temizleyip çıktık. İlgisiz olursa kocamı aldatırım işte! Oğuzhan ile yasak ilişkimiz halen devam ediyor, özellikle patron iş seyahatine çıkınca onunla bol bol vaktimiz oluyor ve kaldığı eve gidip sevişiyoruz. Kocam kendi hayatını yaşadığından eve geç geldiğimi bile fark etmiyor. Eeeee o ilgisiz olunca benim aldatmam normal değil mi? Evet dediğinizi duyar gibiyim bende öyle yaptım zaten kocamı aldattım…. Kocamı aldattım ama nedenini anladınız mı, umarım bu gibi şeyler sizin başınıza gelmez. Sadece benim gibi içinde bişey tutamayan insanların itiraflarını okursunuz sadece. Kocamı aldattım ve işin açıkcası fazlada pişman olmadım. Kocamı aldattım hikayemi dinlediğiniz için teşekkür ederim. Şimdi size soruyorum kocamı aldattım hikayemden sizce hangimiz haklı. Kocamı aldattım hikayem için bana bu fırsatı veren site sahibinide ayrıca teşekkür ederim. İşin açıkçası rahatladım. İnsan böyle şeyleri itiraf edince rahatlıyor benden demesi. Eeeeee şimdi sıra sizde, kocamı aldattım hikayem hakkında, sizce ben haklımıyım haksız mıyım…?

Kocamı Aldattım İtirafı yaşanmış gerçek hikayeler aldatan kadın için “2 yorum” bulunmaktadır.

  1. selam ben oguz istanbuldan yaş 33 boy 180 kilo 78 sexs sınır tanımayan evli ciftler ve olgun bayanlar ister telde ister real sexs evli cilfler 3 olurum sınırsız sexs için sizlerden tel bekliyorum 0531 887 54 20 özel noya acıktır / NOT GAY ARAMAYIN LÜTFEN

    YanıtlaSil
  2. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın kıbrısta 05391024489

    YanıtlaSil

.