Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Tecavüz Ettiler

30 Temmuz 2013 Salı tarihinde yazılmıştır.

Merabalar ben Şule. 25 yaşında 1.71 boyunda 50 kilo uzun bacaklı kumral ela gözlü bir kızım. Sizlere geçen yıl başıma gelen bir olayı anlatacağım.Yağmurlu bir gündü, saat akşam 11 buçuk gibi evden çıkmıştım. Evden iki cadde ilerde bir sokaktan geçiyordum. Yağmur iyice artmıştı. Ben de kaldırımdan yürüyordum. Sokak karanlıktı ve kimse yoktu. Birden sokağa kağıt toplayıcı bir çocuk girdi. Çöpleri karıştırdı ve benim arkamdan gelmeye başladı. Ben adımlarımı hızlandırmıştım ki çocuk laf atmaya başladı. Tecavüz Ettiler Sonra önüme geçip bana bıçak çekti. Eğer benle gelirsen sana birşey yapmam gelmessen öldürürüm seni dedi. Çok korkmuştum. Çocuk 12-13 yaşlarındaydı ama bıçağı vardı. Beni kağıt topladığı arabaya bindirdi ve arabayı çekerek gitmeye başladık. Etrafı göremiyordum.10-15 dk sonra bir inşaatın önünde durdu. Arabadan indirdi ve inşaata girdik. 3. kata çıktık çocuk oturdu ve şeyini çıkardı. Bana yalamamı söyledi. Ağlayarak kabul ettim. Çocuğun penisini 35-40 dakika yaladım. Sonra çocuk beni domalttı ellerimi duvara dayadı. Arkama geçti ve sokmaya başladı.Ben çığlık atıyordum. Çocuk hızlıca sokup çıkarıyordu. Sonunda çocuk götüme boşaldı ve dölünü ağzıma sokarak yalattı. Tecavüz Ettiler Çocuk beni öylece bırakıp gitti. Eve gittiğimde saat 1 buçuk gibiydi. Kimseye birşey söylemeden yattım. Ama o zamandır hep aklımda, daha öncede erkek arkadaşımla ilişkiye giriyordum ama, o inşaattaki kadar hiç zevk almadım. Çoçuğun şeyini ağzıma alırken, dizlerim yere değiyordu. Bir baktım dizlerim hep yara olmuş. Canımın acımasına aldırmadan mecvüren boğazıma kadar alıyordum. Kocaman bir şeyi vardı. Beni duvara yaslayıp arkama geçtiğinde o sıcaklık çok hoşuma gitmişti. İçindeyken zaten farklı anlatmama gerek yok. Her ne kadar ilk seferde istemeden de olsa şimdilerde başımdan geçen bu olayı unutamıyorum.

Tecavüz Ettiler için “0 yorum” bulunmaktadır.

.