Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

ABLAMDAN SONRA KIZ KARDEŞİM DERİN yaşanmış ensest hikaye oku

13 Kasım 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Merhabalar sizlere geçenlerde ablamı siktiğimi anlatmıştım, bu defa ensest hikayelerine bir yenisini ekleyeceğim, ablam Gamze kendini tatmin etmek için kullandığı vibratörü artık kullanmaktan vazgeçti, tatmin olacağı sıralarda bana geliyordu, bende hiç çekinmeden gece saat kaç olursa olsun ablamı sikmeye devam ediyordum, kısa bir kendimi tanıtayım benim adım Hakan 23 yaşındayım, ablam Sedef 25 yaşında, bu arada ablam 1 hafta önce evlendi, ben de kız kardeşime sardım, ablamla geçenleri özetlemiş sayılırım, biraz da kız kardeşimle yaşadıklarımı anlatayım, Derim 19 yaşında, ablamdan daha güzel ve seksi kızdı, ablamdan sonra onu gözüme kestirmeye başladım, 4 gün içinde çekmiştim kendime, Derin genelde sakin bir kızdır bizi birkaç sefer ablamla sikişirken yalamıştı, ablam evlendikten sonra bazı zamanlar geceleri bana ablamla yaptıklarımızı soruyordu, şantaj bile yapmaya başlamıştı, ama şantajı bile farklıydı bana sikimi göstermemi istiyordu, hep böyle cinsellik ile ilgili sorular sorup sikimle ilgileniyordu, bir defasında annem ve babam ablamlara gitmişti ilk günlerde yalnız bırakmayalım diye, bende Derin ile evde yalnız kalmıştım, ev de kimse olmayınca Derin ayrı sorular sormaya başladı ama beni de aşırı tahrik ediyordu, bende ona şantaj yapmaya başladım sikime bakmak istediğini söylerim gibisinde bir tedirgin oldu, ben daha bir şey söylemeden üzerindekileri çıkartıp bana memelerini göstermeye başladı, portakal memelerini okşadıkça altındakileri de çıkart diyordum, kardeşimi karşımda çırılçıplak soyunana kadar bir köşede onu izliyordum, daha sonra bende soyunurken o izliyordu, çırılçıplak olmuştuk, sana ablama yaptıklarımı yapacağım dedim, karşımda sanki ermiş kalmıştı, kucakladığım gibi yatağın üstüne attım, kız kardeşim bakirdi ama ben yinede sikecektim onu, bacakları açtım hafifçe dilimi amcığının üstünde gerdirmeye başladım, altımda kıvranmaya başladı birden bire ben henüz tam anlamıyla başlamamıştım yalamaya, her neyse amı kitap gibi hiç okunmamış sayfası değiştirilmemiş mis gibi taze et kokuyordu, kısa süre içime taze am kokusunu çektikten sonra yalamaya başladım, birkaç dakika içinde çabucak sulanmaya başlamış yavaştan şişiyordu amı büyümeye başlamıştı, oda nasıl orgazm olmuştu altımda, ben kısa süre Derin’ in memeleri emdim yaladım dudak dudağa öpüştük koklaştık derken kendime doğru çekip sikimi amına yerleştirdim, yavaş yavaş sokup çıkartıyordum Şapka kısmına kadarını, biraz daha içine ittirmeye başladım aşırı zorlanıyordum daracık amcığın içine girmeye, birkaç sefer zorladıktan sonra içine girmiştim o da büyük bir çığlık attı ahhhh diye, kızlık zarı bum patlamıştı, ben gittikçe köküne kadarını sokup çıkartmaya başladım, kucakta hoplattım altıma aldım domaltıp siktim derken boşalmıştım içine, bir de banyoda Derin’ in taze amcığını siktikten sonra bende güç kalmamış ter su içinde yatağıma gidip uzanmıştım, 2 gün önce siktim Derin’ ve şimdi evin boş olmasını bekliyorum yeniden atağa geçmek için, ablam gibi amı geniş değil bir de taze olduğu için sikim içinde git gel yaptıkça inleme sesleri aşırı yüksek sesle çıkıyor akşamları yakalanma korkusundan dolayı sakin bir zaman bekliyorum, daha yeni yeni tüylenmeye başlayan amcığı sikmeyip de ne yapıyım neyse arkadaşlar bugünlük bu kadarı yeter bir daha sikersem ki bu olacak bir şey yeniden yazarım by.

ABLAMDAN SONRA KIZ KARDEŞİM DERİN yaşanmış ensest hikaye oku için “0 yorum” bulunmaktadır.

.