Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

BEN VARIM ARTIK ABLAM BANA KOCACIĞIM DİYOR Ensest hikaye oku

13 Kasım 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Merhaba arkadaşlar birkaç gündür bu sitede yazanları okuyorum ve öyle ilgimi çekiyordu ki yazılanlar kaç gündür burada yazılan hikayelerle kendimi tatmin ediyordum, ama dün gece yaşadım müthiş bir anım var ve sizlere anlatmak istiyorum ensest okurları, benim adım Kadir 23 yaşında esmer uzun boylu zayıf ama yinede yakışıklı bir erkeğim, peşimden kız falan koşmaz yalana gerek yok, bu zamana kadar elini tuttuğum tek karşı cins var oda ablam, ablam benden bir yaş büyük, evlenmişti ama geçinemiyoruz diye 3 sene önce boşandı, genç yaşta evlendiği içinde genç yaşta dul kalmıştı o zamanlar ama artık ben varım ablam bana kocacığım diyor, birkaç hafta önce ablamın bana hiç ilişkiye girdin mi sorusunu şimdilerde bu akılla düşünmüş olsaydım ablamın bana vermek istediğini anlamış olurdum, böyle baya soruyordu bana hiç ilişkiye girdin mi yok mu kimse gibi sorular soruyordu, ben işte soluğu bu sitede alıyordum, abla kardeş hikayelerini okudukça kendimi tatmin etmeye çalışıyordum, bir gece vakti bizim kiler hep uyumuştu, ben de bu sitenin başındaydım yazılanlara göz gezdiriyordum, o sırada ablam içeri girmişti ve beni asılırken görmüştü, ben hemen toparlanmaya çalışsam da ablam içeri girmiş ablamı sikiyorum hikayesini görmüştü, okudukça vajinasını okşuyordu, ayağa kalkıp yanıma geldi benim utancımda yüzüm kızarmıştı, elini penissime atıp okşamaya başlayınca hadi soyun dedi bana, ben büyük bir hızla soyundum olduğum yere, kapıyı da kapattıktan sonra ablamı soymaya başladım, çırılçıplak olmuş koca göğüsleri oynamaya başlamıştı sanki gözlerimin önün de, bende elimi yavaşça memelerine götürdüm okşamaya başladım, ucunu emmeye başladım, oda bana bakarak gülüyordu, ben birkaç dakika içinde ayakta boşalmaya başladım, vajinasına baktıkça zevk suları akıyordu bende, daha sonra ablamı yatırdım vajinasını yalamaya başladım, benim amatör dil atışım onun oldukça hoşuna gidiyordu, birkaç dakika içinde vajinası su içinde kalmıştı, üstüne çıkıp vajinasına geçirmeye başladım, yavaşça girip çıkıyordum, git gide içine giriyordum vajinasının, penisimi içine altıkça ah diye inilti sesleri çıkartıyordu, bir kaç dakika içinde ben yine boşalmıştım, ablam kalkıp penisimi yalamaya başladı kaldırmak için bütün dişiliğini kullanıyordu neredeyse, beş dakikanın ardından yeniden hareketlenmeye başlamıştı penisim ablam ise hadi sok şunu içime diyordu, azgın ablamı 10 dakika kadar siktikten sonra bu defa içine boşalmıştım, ablam beni sabaha kadar odasında tuttu kaldırıp sikiyordum artık penisimin ucu kızarmıştı ama azgın ablam hala onu sikmemi istiyordu benden, ben kalktım o hala yatıyor şimdi, sabaha kadar vajinasından hiç çıkmamıştım kolay mı yorgun oda ama ben heyecandan uyuyamadım, neyse bende artık yatıyım ablamı akşam yine sikeceğim belki değişik bir pozisyon uygularsam sizlere anlatırım yeniden bay bay,

BEN VARIM ARTIK ABLAM BANA KOCACIĞIM DİYOR Ensest hikaye oku için “0 yorum” bulunmaktadır.

.