Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

AĞABEYİMİ BONYADA DİKİZLEDİM SONRA BENİ SİKTİ

13 Kasım 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Günaydın ensest okuyanlar, sabah saat şuan 6.35 ve beni uyku tutmadı, başımdan daha sıcaklığını yitirmemiş bir anımı anlatmak istiyorum, öncelikle benim adım Gizem 18 yaşındayım, boyum 1.75 kilom ise 55 civarı, uzun boyluyum biraz, uzunda bacaklarım var, çıtır diye tabir edilen bir türümdür hani, benim peşimde de birden fazla erkek dolaşır, o siyah jartiyeri giyince peşime takılmaya erkek tanımam dünyada, hele ki okul eteğinin altına giyiyorsam, ağabeyim bile şöyle dönüp bakar beni süzerdi yan yan, ha bu arada ağabeyim 20 yaşında onunda boyu 1.80 veya daha fazla kilosundan hiçbir bilgim yok ama bayağı kalıplı geniş omuzlu, uzun zamandır badiye falan gidiyor ve kaslarını görünce çıldırıyordum, aslında benim ağabeyimle aram çok iyi ve sıkıdır, onun yanında hiç bir şeyden korkmam ve çekinmem, evin içinde çırılçıplak gezsem yeridir yani, çırılçıplak demişken bir gün ben evde kimse yok zannediyordum, ağabeyim okul işleri ve gecede genelde çalışıyor eve de çok geç bir saatte geliyordu, annem ve babam ise halamlara gitmiş evde kimse yoktu, ben ağabeyimin o gece erken geleceğini tahmin etmemiştim, banyodan yeni çıkmış giysilerimi giymek için odama gidiyordum, üstümde havlu veya bornoz falan hiç bir şey yoktu, banyoda kurulandıktan sonra odama giyinmeye gidiyordum ki tam o sırada ağabeyim geldi eve beni çırılçıplak gördü, bana uzun uzun baktıktan sonra gözlerini kaçırıp kaybol şuradan diye kovdu, kendisi hala bakıyordu bir yandan da benim dimdik duran iti göğüslerime, ben amcığımı tek elimle kapatarak odama koşturdum, daha sonra yarı çıplak bir şey giyindim yeniden ağabeyime gösteriş yapmaya gidiyordum, bakışları beni öyle etkilemişti ki orgazm olmuştum, odasına gitmiş oda ben içeride giyinirken, salona baktım yoktu odasına doğru gidiyordum o sıra da odasından çıkmış yarı çıplak şekilde duş almaya gidiyordu, banyoya girdikten beş dakika sonra bende kapının önüne geçip hafif aralayıp ağabeyimi izlemeye başladım, ellerinin arasında ki kocaman yarağını almış 31 çekiyordu, kısa süre sonra fayansların üzerine attırmaya başladı menilerini, ben görünce daha bir orgazm olmuştum o durumu, bir elimle amcığımı okşamaya başladım ama sulanmış vıcık vıcık olmuştu, ağabeyim beni görünce ne yapacağımı şaşırmıştım öylece kala kaldım, ayağa kalkıp üstüme gelmeye başladı, ben ne yapacağımı bilemedim, bana doğru yürüdükçe bir hoş oluyordum, kalbim hızlıca küt küt atıyordu, kapıyı iyice açıp benim kolumdan çekerek banyonun içine soktu, bunu mu izliyorsun al bakalım dedi, ben bir garip olmuştum ama yinede eğilip yarağını ellemeye başladım, iki elime zor sığıyordu yarağı, ben yinede ağzıma almaya çalıştım, ucunu zor alıyordum ağzıma öyle büyüktü ki anlatamam yaklaşık 19 santim vardı büyüklüğü, kalınlığını hiç sormayın bir su bardağından daha büyük hale getirmişti benim amcığımın deliğini, neyse ben birkaç sefer ağzıma almaya çalıştım diyelim ama onu orgazm edememiştim, göğsümün arasına tükürüp salıp sikini arasında kıstırdı ve git gel yapmaya başladı, sonra bana sıkıştır göğüslerinin arasında dedi, ben iki göğsümü ile sıkıştırdım yarağını oda göğsümün ucundan tutuyordu, birkaç sefer git gel yaptıktan sonra elleri arasında git gelip yapıp üstüme doğru attırdı menilerini, sonra beni kucağına alıp odaya götürdü, amcığımı yalamaya başladı ama ben kopuyordum zevkten, biraz daha biraz daha yala diyordum, beni inim inim inletmişti altında öylece,sonra yarağını amcığımın iki yanağı arasında sürtmeye daha sonrada fırça çekip içine ittirmeye başladı, zar zor sokuyordu başını amcığımın içine, biraz durdu ve yeniden sert bir şekilde ittirmeye başladı ama canım öyle bir yandı ki üf dedim yanı, sonra içimden hiç çıkmadan git gel yapmaya başladı, on dakika hiç durmadan yarağının hepsini sokup çıkartıyordu daracık olan bakir amcığımın içine, ama ben daha sonra bir zevk almaya başladım kafayı yiyecektim neredeyse zevkten, öyle güzel sikiyordu ki ağabeyim beni altına alıp anlatamam, sik ağabey beni öldürene kadar sikişelim seninle her gece böyle diye bağır asım geliyordu resmen yattığım yerde, bir beş dakika kadar da beni domaltıp siktikten sonra göt deliğimin içine boşalmıştı, sonra duş aldıktan sonra yeniden sikişmeye devam etmiştik, bu hikayeyi yazmadan az önce uyumuştu ağabeyim, çok yoruldu tabi saatlerce daracık amcığına girip git gel yapmıştı, bu arada şaka maka benimde kıçım çok acıyor bir arada götten de çakmıştı canım hala yanıyor var ya, bir de çok yoruldum bende bir kucakta bir altında bir domalmış pozisyonunda falan bende bittim artık, saatte 7.25 olmuş ben artık yatıyım size daha sonra abimle sikiştiklerimi bir bir yazmaya devam edeceğim günaydın yeniden by bys.

AĞABEYİMİ BONYADA DİKİZLEDİM SONRA BENİ SİKTİ için “0 yorum” bulunmaktadır.

.