Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

ANNEMİ YATAKTA SİKEREK PARÇALADIM

13 Kasım 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Selam adım cemil 22 yaşındayım, ailenin en büyük çocuğu benim, 4 kardeşiz üç kız kardeşim var, en büyüğü 19 dan başlıyor 13e kadar düşüyor, konumuzla onların bilgisi olmadığı için hemen geçiyorum, babam 5 sene önce vefat etmiş evin bütün yükünü ben üslenmiştim, açıkçası maddi durumumuz çok iyidir babamdan kalan evler oteller ve şirket falan kaldı bize, bende onların idaresini yapıyorum, zengin bir geçinmemiz var, ama nedense benim bir kız arkadaşım veya sevgilim yoktu, vakit bulamıyordum işlerin yoğunluğundan pek onlara, eve gittiğim zamanlar annem, 41 yaşında, genç evlenmiş babamla arasında 7 yaş fark var, neyse evde annem beni her yerde sıkıştırıyordu, bu sıkıştırmalar cinsel yoldan devam ediyordu, ya sikimi avuçluyor ya kucağıma oturuyor beni tahrik ediyordu, biraz geniş aile olduğumuz için kız kardeşlerim bile evin içinde yarı çıplak geziniyordu, en büyükleri Sanem kısa bir şortla evde gezinirken o eğilip doğrulmalar beni acayip tahrik ediyordu, bende kendimi banyoda tatmin ediyordum, bir gece yaklaşık 3 hafta önce diyelim ben yine banyoda kendimi tatmin ederken kapı açılmış annem girmişti içere, ben hemen ellerimin arasına alıp sikimi saklamadım ama annem bakacam elleyecem gibi sözler edince bende zaten azmışım verdim eline, birkaç okşadıktan sonra suyla yıkayıp ağzına almaya başladı ama nasıl tatlı tatlı yalıyordu birkaç saniye sürmeden boşalmıştım, beni kaldırıp odasına götürdü, gece olmuştu diğer kardeşlerimin hepsi uyumuştu bende annem şile odasına gittim, sikimi yeniden ağzına alıp yalamaya başladı, kısa süre sonra yine dimdik olmuştu sikim, biraz daha yaladıktan sonra yatağın üzerine uzandı, bende üstüne çıkıp bir iki içine yerleştirmeye çalıştım, kupkuru kaymıyordu içerisinde sikim, biraz daha uğraştım fakat zorlanıyordum, içinden çıkıp amını yalamaya başladım, biraz yaladıktan sonra annem inlemeye başladı, amı da yavaştan sulanmaya başlamıştı, ben birkaç dakika daha yaladıktan sonra annemin üstüne çıkıp amına geçirmeye başladım, hızlı hızlı git geller yaptım annem ise ahh ahhh diye inliyordu altımda, tek elimle annemin ağzına kapatmaya çabaladım kardeşlerim sesleri duymasın diye ama ben öyle azmıştım ki elimi falan çekip pozisyonu alıp hızlıca sokup çıkartmaya başladım annemin amına, annemi yatağın içinde parçalıyordum resmen, nasıl azmışım bende kısa süre bacak arası siktikten sonra ters çevirip bir de götünden sikmeye başladım, sesleri daha yüksek çıkmaya başlamıştı, biraz daha siktikten sonra annemi domaltıp kısa sürede öyle siktim, sonra 69 dediğimiz pozisyonu uyguladım sikmeye devam ettim, yeniden kucağıma alıp hoplatmaya başladım o sıra da boşalmıştım zaten annemin içine, ben boşalmış çıkmıştım içinden annem hala inliyor yatakta fır dönüyordu zevkten, nasıl da parçalamıştım annemi, neyse ben artık toparlanıp tam gidiyordum ki kapıyı büyük kız kardeşim açmış ağabey neler oluyor demişti, devam sonra.

ANNEMİ YATAKTA SİKEREK PARÇALADIM için “0 yorum” bulunmaktadır.

.