Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

ÖZ AMCAM ANNEMİ SONRA DA BENİ SİKİYORDU

13 Kasım 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Merhaba ensest okurları, bu sitede herkes bir şey yazmış ve okudukça benimde ilgimi çekiyordu, bende başımdan geçen gerçek bir anımı paylaşmak istiyorum ama öncesinde yazdığımı okuyup da yoruma kötü bir söz yazarsanız inanın bende sizin arkanızdan çok kötü söverim, neyse benim adım Betül 24 yaşında 1,65 boylarında uzun saçlı süt beyaz tenli güzel sağlam kasası ve büyük memeleri olan 50 kilolarda bir bayanım, çalışmıyorum sadece arkadaşlarla peşimizden erkekleri koşturup öyle zaman geçiriyoruz, kısa mini eteğimi giyince var ya ne kadar Abaza kudurmuş erkek varsa peşimize takılıyor bizi takip ediyordu, bunların sayesinde hiç parasız kalmıyorduk, ben pas atıp onlar hemen peşime takılıyordu, kafeterya da falan beleşten yer içerdik, bu zaman kadar tek bir kişiye vermiştim oda eski sevgilimdi, babam da vefat ettikten sonra eve giren tek erkek amcamdı, bize çoğu zaman amcam bakardı, neyse bir gece beni uyku tutmamış televizyon izlemek için odamdan çıkmıştım, çok geçmeden inleme sesleri duymaya başladım, sese doğru çıkıp gittim, annemin odasından geliyordu sesler, gidip odasına sessizce yanaştım ve bakmaya başladım, amcam annemi domaltmış çatur çutur sikiyordu, kısa süre izledikten sonra pek tadım yoktu geri salona geçip televizyona bakmaya başladım, yarım saate kadar baktıktan sonra odama gidiyordum ki tam o sırada amcam ile karşılaştım, bana bu saatte ne yapıyorsun dedi, benim ona sormam gerekirken o bana soruyordu, hiç dedim televizyona bakıyordum öyle, iyi git yat diye kovdu beni, odama geçip yattım, ertesi hafta beni yine uyku tutmamıştı, geceleri çok kalkar televizyona bakarım ben, geceleri ne olup bitiyorsa evin içinde hepsini görürüm, amcam yine bize gelmiş ben odamdayken, odadan yine inleme seslerini duydum, çıkıp gittim, bu defa öyle iştahlıydım ki bakarken ben boşalıyordum durduğum yerde, işini bitirip annemin yanına doğru yattı amcam, bende odama geçtim, sabaha karşı bacaklarım bir el hissettim, gittikçe yukarı doğru çıkıyor okşuyordu beni, memelerimin üstüne geldi ve uzunca bir süre okşadı, altımda ki şortumu sıyırdı, ben bunların hepsini hissediyordum ancak hiçbir şekilde tepki göstermiyordum, amcamdan başka kimse yoktu evde ve ben onun olduğunu biliyordum, şortumu sıyırdıktan sonra amcığıma ellemeye başladı, kısa süre elledi parmağını içime yavaşça sokmaya başladı, ben zevklenmiştim iyice ve ses çıkartmamaya devam ediyordum, birkaç dakika daha böyle devam etmiş sonra amımın üstünde büyük bir şey hissetmiştim, amcam yarağını çıkartıp sürtüyordu amımın yanaklarının arasına falan, amcığım iyice sulanmıştı ve sikilmek istiyordum artık, yatağın üstüne iyice yerleşip yarağını sürtmeye devam etti, beni kendine doğru çekip yavaşça içime asıldı, başını sokuyordu ama ben hala tepki göstermiyordum, orgazm olmuştum ve bu anın bitmemesi için ses çıkartmamaya devam ediyordum, birkaç sefer yarağının başını sokup çıkarttıktan sonra yarıdan fazlasını sokmaya başladı, ben artık uyanmış gibi yaptım ama inliyordum da bir yandan, git gel yapmaya başlamış kıvranıyordum amcamın altında, hepsini sokmaya başladı yarağını içime ve ben zevkten uçuyor pozisyonuna geçmiştim, beni domaltıp götümden sikmeye başladı kısa süre sonra yeniden amımdan sikmeye devam etti, 15 dakika boyunca beni siktikten sonra boşalmıştı içime amcam, ısa süre öpüştükten sonra çıkıp gitmişti, aylarca böyle devam etmiştik, bazı zamanlar annem ve beni üst üste koyup grup sikiyordu, benim hoşuma gidiyordu açıkçası, iki günde bir veriyorum işte amcama.

ÖZ AMCAM ANNEMİ SONRA DA BENİ SİKİYORDU için “0 yorum” bulunmaktadır.

.