Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

KIZ KARDEŞİMDEN ÇOCUĞUM OLUYOR İTİRAF

13 Kasım 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Ensest okurları benim adım Serhat, 23 yaşında orta boylu biraz kalıplı bir gencim, size kız kardeşim Mehtap ile yaşadığım fakat pişman olduğum bir anımı anlatmak istiyorum, yıllardır bu devam ediyor en beteri ise çok kötü bir haber aldım, yıllar önce yani 1 buçuk yıla yaklaştı, kız kardeşimin yaşı şuanda 20, aslında bizim aramız öyle cinsel yolla pek iyi değildi, benden her seferinde çekiniyordu, kısa bir şort giyse kızacağımı bildiği için girmez bana da evin içinde görünmezdi, ağabeyim evlendikten sonra biz bize kalmıştık iyice, bana her geçen gün biraz daha yakınlık kurmaya ve kızdığım bazı şeyleri yapmaya başlamıştı, hele ki askerden geldikten sonra kız kardeşime bir haller olmuştu, açık giyinmeye ve benim yanımda böyle dolaşmaya başlamıştı, kızdığım vakitlerde de sana ne diye karşı çıkmaya bile çıkmıştı, burnunun dikine gidiyordu her gün biraz daha, babam annem çalıştığı için de evde genelde biz duruyorduk, bende yeni gelmiştim askerden haliyle iş arıyordum ve bazı zamanlarda kafamı dinliyordum, henüz askerliği unutmuş değildim, bir aklım hala oradaydı, ağabeyim annem babam düğüne gittiler, aslında beni de çağırdılar ama benim keyfim olmadığı için gitmemiştim, kız kardeşim de Mehtap da gitmemiş o gün benimle birlikte kalmıştı, ben odam da ne güzel sakince oturup şiir yazıyordum, birden inleme sesleri duymaya başladım, ne sesleri ki bunlar dedim, önceleri bakmadım ama daha sonra inilti sesleri yükselince çıkıp bakmaya gittim, Mehtap’ ın odasından geliyordu inilti sesleri, birden girdim içeri kapı ardına kadar açıktı, girdim ne gördüm sanırsınız, boylu boyunca uzanmış çırılçıplak yatıyor ve amını okşuyordu, ben görünce biraz süzdüm sonra çıkıp gitmek istedim ama ardımdan seslendi, ağabey gel seni istiyorum çok kötüyüm dedi, benim onu sikmemi istiyordu, insan öz kardeşini nasıl sikebilirdi ki, yok olmaz giyin desem de gözlerim hiç öyle demiyordu amına bakmaktan bir hal olmuştu, elimden tutup çekti kendine doğru kuru dudaklarıma yapıştı, ben artık hiç bir şey demiyordum öpüşerek yatağa doğru yattık, amını yalamaya başladım ama öyle güzel daha hiç ilişki yaşamamış baktıkça kendimi kaybediyordum, yapmak istemiyordum ama hala yalamaya devam ediyordum, kısa süre daha yalamaya devam ettim sonra bende çırılçıplak soyunmaya başladım, sikimi yaladı uzunca bir süre amatör yalayışı beni zor tahrik edip boşaltmıştı, biraz daha yaladıktan sonra ben yeniden amıyla ilgilenmeye başladım, sonrası malum sikim kalkmış artık dayanamıyordum, kendime doğru iyice çekip amına geçirmeye başladım, hızlıca git geller yapıp onu altımda inletiyordum, biraz daha ittirdim içine o sırada büyük bir çığlık attı kızlığını bozmuştum, içinden hiç çıkmadan sikmeye devam ettim ama bana ağabeyim acıyor yavaş ahhh diye inliyordu, yarım saatten fazla sikmiştim kız kardeşimi, amdan götten ağzına verdim bütün pozisyonları uygulamıştım, bacımı kendime karı yapmıştım, bir yıldan fazladır sikiyorum ama sonrasında hep pişman oluyorum, yine de her şeye rağmen sikiyorum, ama her sikmede içine boşaldığım için şuan 6 aylık kardeşim benden hamile, İzmir de bir ev tuttum kardeşimi okutuyorum diye yalan söyledim, kardeşimin karnı her geçen gün biraz daha büyüyor ve ailemin görmesini istemiyorum, bunu sadece burada ensest okurlara itiraf ediyorum ve hepsi gerçektir, yaklaşık 3 ay sonra öz kardeşimden çocuğum olacak.

KIZ KARDEŞİMDEN ÇOCUĞUM OLUYOR İTİRAF için “0 yorum” bulunmaktadır.

.